تاوان ...


نت های آشفته

باور کن از تلاطم امواج آشفتگی خسته ام ...


 

 

 

                             طعم تلخی ته گلو !

                  سنگینی  سیگار را  روی لب هایم حس میکنم

                             چشمان سگی که پف کرده !

                             و دست های زمخت و لزران .

                             لرزان زمان ن.ع.ش.گ.ی !

                             فرق من و دیگران اینجاست

                             من ؛

                             برای مکتوب کردن زخم هایم

                             کلمات را کم می آورم !

                             ولی دیگران ؛

                             در هر زمان و مکان

                             بهتر و زیباتر

                             عشق و زندگی خود را وصف میکنند ...!

             پ نت : هر پکی که به سیگارم میزنم

                             بس شرف دارد به نفس های مرده ای

                             که از هوای آلوده ی تو گدایی می کردم !

  

 



نظرات شما عزیزان:

غزل
ساعت14:30---26 اسفند 1392
تاوان چیست که لحظه های قلبم پرازتاریکیست؟؟تاوان چیست که خودموبه خودم باختم؟؟تاوان چیست که دیگه بلندشدن اجازه ی ایستادن به من نمیده؟؟تاوان چیست که احساس دزدیده شدموپس ندادن؟تاوان چیست؟من درتمام این عدالت هاعدالت راهجی میکنم.ممنونــــــ
پاسخ: من به پای عشق او سوختم و تنها سیگار بود که برای پرکردن جایش به پای من می سوخت … به او بگوئید این را بداند که او نیز روزی خواهد سوخت … درست مثل من و سیگارم !!! پاسخت قشنگ بود


BB
ساعت2:28---21 اسفند 1392
مچاله شده ام در خودم

با بوی سیــــــــگـار و

طعم تلــــــــخ چای مانده ...

پنجره را باز نکن !

امروز دلم می خواهد غمـــــگــیـن باشم ..
پاسخ:هربار کسی زخم زبانی به دل عاشق من زد هربارکـــسی کنــج دلـم طـــعــنه به من زد هـــــر وقـت زمان گــل روئیـــــــدن آنبــــود غــــم آمد وآتـــــشی بـــر خــــــرمن من زد


harf
ساعت18:17---7 اسفند 1392
این متن شما هم قشنگ بود

روز هام با هم متفاوته و پر از درد

امیدوارم هیچوقت کسی مثله من نباشه
پاسخ: He 1 Kasi mesle Hich Kas nist . Har Kasi Modele Dardash Fargh Dare


آنه شرلی
ساعت17:57---25 بهمن 1392
حس ششم یه امواجایی میگیره
پاسخ: yani chi


سحر
ساعت23:48---23 بهمن 1392
مرسیییییییییی...خیلی قشنگ بود
----------------------------------------------- پاسخ: merC haghighat hamishe talkhe


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: